Produkt dnia
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Składanie i realizacja zamówień

Składanie i realizacja zamówień

1) Zamówienie w Sklepie może złożyć osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (zwana dalej „Zamawiającym”). 

2) Zamówienia na produkty marki Natur Pharm Polska można składać w Sklepie za pośrednictwem strony www.naturpharm.pl lub www.lanature.pl

3) Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Natur Pharm Polska stanowi zawarcie prawnie wiążącej umowy Sprzedaży pomiędzy Natur Pharm Polska a Zamawiającym.

4) Zamówienia przyjmowane są do realizacji w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), w godzinach 8:00 - 16:00.

5) Sklep prześle Zamawiającemu potwierdzenie zawarcia tej umowy drogą elektroniczną za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. W przypadku przedpłaty (przelew bankowy lub system PayU) zamówienie zostaje przyjęte do realizacji równocześnie z potwierdzeniem zrealizowania płatności.

6) Zamawiający wskazuje na:

a) Zamawiany towar

b) Adres, na jaki ma być dostarczony zakupiony towar

c) Sposób dostawy

d) Sposób płatności

7) Zamówione towary zostaną dostarczone do Zamawiającego zgodnie z czasem wskazanym w Sklepie od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.

8) Koszt dostawy pokrywa Zamawiający. Koszt dostawy zależy od wybranego przez Zamawiającego sposobu dostawy, płatności i jest zawsze wyświetlany podczas składania zamówienia.

9) Ceny w Sklepie wyrażone są w złotych, w Sklepie podane są zarówno ceny netto jak i ceny brutto zawierające podatek VAT.

10) Obowiązują ceny z chwili złożenia zamówienia uwidocznione przy zdjęciu lub opisie zamawianego produktu. 

11) Promocje i rabaty w Sklepie nie podlegają łączeniu.

12) W przypadku niedostępności zamówionego produktu, w szczególności z uwagi na chwilowy brak towaru w magazynie bądź wyczerpanie zapasów danego produktu, Zamawiający jest niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni, informowany o tym przez Biuro Obsługi Klienta drogą telefoniczną lub elektroniczną.

13) W celu potwierdzenia złożonego zamówienia Biuro Obsługi Klienta może skontaktować się z Zamawiającym na podany przez Zamawiającego numer telefonu w przypadku wątpliwości lub ewentualnych braków w asortymencie.

14) W przypadku niedostępności towaru sklep ma prawo do anulowania zamówienia , dokonane ewentualne płatności są zwracane na konto wskazane przez zamawiającego z jego pełnymi danymi.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl